Dilan weet precies wat ik wil en denkt ook mee. Ben altijd zo blij als ik ben geweest!
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Kaylee•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vorige week voor het eerst bij HD Colorhouse geweest. Ik werd geholpen door Mia. Een leuke enthousiaste kapster die zichtbaar veel plezier heeft in haar werk. Ze dacht mee welke haarkleur goed bij mij zou passen en nam hier de tijd voor. Er hangt een zeer relaxte en fijne sfeer in de kapperszaak en ik kreeg zelfs een lekker glas witte wijn ;). Ontzettend blij met het eindresultaat en ik kom zeker terug!
Highlights - heel hoofd
Laura•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dilan heeft mijn haar geverfd en geknipt naar een compleet nieuwe look.
1 woord. Geweldig!
Geweldig bedrijf!
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Carmen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een leuk enthousiast welkom in de salon. Dat was nog eens leuk binnen komen. Tijdens een lekkere kop thee bespraken we wie ik ben en wat ik verwacht en wil. De dames haalde daar de nodige informatie uit om te bepalen welke producten wel en niet te gebruiken. Ik had nog nooit zo'n ervaring gehad. Aangezien ik gezegend ben met een zeer volle bos haar was het voor Mia een flinke klus maar het bleef gezellig. Uiteindelijk met zn tweeën mijn haar gestijled omdat ik weg moest. Wat een look!!!SUPER
Kleuren - volledig
Susanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bedankt voor het mooie kapsel Dilan. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om te kijken wat je wensen zijn en ik voelde mij erg welkom. Ik kom hier zeker terug!