Top middag weer gehad en zo blij hoe ze professioneel met mijn haar omgaan heeeeeeeeeeel blij mee
Styling door Shah•Vrouwen knippen
Do•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren kom ik bij Dilan.
Voor mij geen andere kapster meer, ze is de beste
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Mariska•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar was echt super goed geknipt, en daarnaast was het ook heel gezellig in de salon. De werknemers zijn heel aardig en zorgen ervoor dat je heel relaxed kan zitten terwijl ze hun werk doen👍
Styling door Aleyna•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect geholpen! Dilan luistert goed naar je wensen en is erg aardig. Je kan merken dat ze liefde heeft voor haar vak. Ben erg blij met hoe ze geknipt & geverfd heeft. Zeker een aanrader!