Uitgroei weer mooi. Haar weer goed in model Geknipt en met super mooi gestyled haar weer de deur uit. Zeer tevreden!
Vrouwen knippenToon alles…
Cristel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Leukste haarsalon, ze laten je haar er altijd tiptop uit zien
Styling door Dilan•Vrouwen knippen
Noa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met de behandeling
Styling door Shah•Highlights - heel hoofd
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, aardige werknemers, en gewoon goed schoon
Styling door Aleyna•Mannen knippen
Zjuul•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Alyana is een super vrolijke meid die weet wat ze doet.
Ze neemt de tijd voor je en raffelt niks af.
Ik ben via mijn dochter bij HD colors gekomen en ik vind het een zeer leuke, goede, gezellige salon.
Zeker een aanrader 👍