It is the second time i am coming to this salon, and i cannot recommend it enough. Very professional and friendly. I left the salon feeing beautiful and that my wishes were heard and met. For me that was the most important.
Styling door Harrison•
Vrouwen knippenToon alles…
Tamara•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel vriendelijk en geeft goed advies :)
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Danique•9 maanden geleden
Geverifieerde review
They are really good, that gets them very busy and you might experience some delays. At the end I didn't get Shadi, but I was very happy anyway with my haircut. I'll keep coming back!
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Arely•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Knipknip. Leuk.
Styling door Shadi•Mannen knippen
Tom•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer heel blij met het resultaat! Mooi geknipt, perfecte highlights, krullen weer goed te zien. En het was zoals altijd ook nog gezellig!