Shadi laat mijn haar altijd perfect eruit zien.
Dank Shadi
Styling door Shadi•Föhnen / Stylen
De Lorenzo•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super geknipt en gestyled! Altijd gezellig
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
CC
•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super geknipt!
Styling door Shadi•Mannen knippen
Jannes•10 maanden geleden
Geverifieerde review
I think I found my salon in Utrecht :-)
Styling door Harrison•Vrouwen knippen
Anne•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd vrolijk en vriendelijk. En zeker niet onbelangrijk een echte vakman. Begrijpt wat goed staat en wat mijn wensen zijn. Model blijft ook langer zitten.