First time here and I loved my haircut. Shadi was patient and made sure everything looked perfect. Really appreciate the care and attention to detail. I'll definitely be back.
Styling door Shadi•Vrouwen knippen
Arely•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Love my hair and beard! The guys are professional, super friendly and welcoming! Highly recommended!
Styling door Shadi•Mannen knippen
Hendrik•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij de eigenschappen van Harrison had ik ze allemaal wel kunnen aanvingen. Deze kapper is TOP