Prettige omgeving. Behandeling was goed, goede zorg, voldoende tijd voor de behandeling. Vriendelijk, zorgzaam.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst, duidelijke vraagstelling en uitleg daarop. Veel bruikbare informatie voor thuis met goede tips. Nodige extra informatie. Speelt in op de vragen!!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Super onspanne sfeer en deskundig prettige ervaring voelt prettig en vertrouwd