Heel zorgvuldig, fijne persoonlijke aandacht en mooie producten!
Annette•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een fijne afspraak en een heerlijke behandeling! Monique is zeer professioneel, legt uit wat ze doet en welk effect alle handelingen hebben. Ook beantwoordt ze alle vragen en geeft ze prima huid- en make-upadviezen. Er was een mooie balans tussen gezelligheid en stilte zodat ik heerlijk kon ontspannen. Ik kom zeker bij haar terug en adviseer jullie ook om een afspraak te maken!
Caroline•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne ontvangst en behandeling gehad!
Behandeling door Monique•Wimperlifting
Marloes•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een kennismaking! Monique nam tijd om wensen, huid en routine te bespreken voor de behandeling. Ik kwam voor mijn wenkbrauwen maar ben heerlijk in de watten gelegd! Ontspannen salon (met stoelverwarming!) en een persoonlijke, gezellige ervaring!
Behandeling door Monique•Wenkbrauwen harsen
Monica•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Genoten. Fijne producten, Monique is lief en deskundig, een heerlijke, stevige bindweefselmassage gehad. Je voelt je hier echt op je gemak. Volgende afspraak staat al gepland.