Als je bij Silvana de salon binnen stapt voel je, je welkom! Met een brede glimlach ontvangt ze je. De koffie staat klaar 😉 Silvana denkt graag met je mee en geeft eerlijk advies. Ze neemt echt de tijd voor je.
Styling door Silvana•Vrouwen knippen
Kimberley•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne Salon. Silvana is super vriendelijk en gastvrij. Ook luistert ze wat je wensen zijn en geeft je eerlijk advies.
Styling door Silvana•
Kleuren - volledigToon alles…
Jacqueline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Silvana om mijn haren te knippen. Altijd uitermate vriendelijk en mijn haar altijd goed geknipt! Echt een toppertje!
Styling door Silvana•Vrouwen knippen
Colet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om weer naar Sil te gaan!! Ze neemt de tijd en voel me altijd welkom!