Een geweldig kundige kapster die ook altijd naar de wensen van haar klanten luistert . Maar die er zeker ook voor zorgt dat de goede keuzes gemaakt worden zodat je haar in een goede conditie blijft . En voor mij ook belangrijk flexibel met afspraken maken . Een prettige salon ook met altijd tijd voor een bakje koffie!
Styling door Silvana•Kleuren - volledig
Marina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect
Styling door Silvana•Kinderen knippen
Wesley•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Was erg blij met de service en mijn haar :)!
Styling door Silvana•
Vrouwen knippenToon alles…
susanna•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima kapster, mooie ruimte, snel en goed geholpen. Tevreden met kapsel.
Styling door Silvana•Vrouwen knippen
Margit•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Blij met de high en lowlights die zijn gezet en ook met het knippen, super.