Zij heeft een goede behandeling gegeven ik heb weinig ervaring met voet pedicures.
Behandeling door Sylvia
Dhr.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling van Sylvia van de voetreflextherapie heb ik als heel prettig en fijn ervaren, met uitleg erbij en wat de betekenis van de behandeling is geweest,en hoe ik dat ervaren heb. Als het voor mij nog eens nodig mocht zijn dan zal ik zeker weer contact opnemen met Sylvia.