Goede website, had in het begin alleen niet door dat ik achterom kon gaan naar haar praktijk. Kon tijdens de behandeling goed met haar praten en ze nam ook zeker de tijd voor mij.
Behandeling door Sylvia
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling in goede atmosfeer
Behandeling door Sylvia
Boy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad!
Behandeling door Sylvia
Marlon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
iedere keer een goede degelijke behandeling
netjes en vriendelijk