Hele fijne salon. Vriendelijk geholpen en weer mooie voeten
Behandeling door ArpineâĸPedicure
Mandyâĸbijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superblij weer met het resultaat! đ
Behandeling door MayaâĸGelnagels
Astridâĸongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische pedicure!
Behandeling door ArpineâĸPedicure
Jessicaâĸongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer in deze salon. Had een hele prettige pedicure behandeling. En ook nog is gezellig. Ik vind het er ook fijn schoon. Ook de materialen worden er netjes schoongemaakt. Ik kom zeker terug. Ook voor andere behandelingen.
Behandeling door ArpineâĸPedicure
Nicoleâĸongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook bij Arpine is het altijd goed en gezellig, en krijg ik vaak complimenten over mijn mooie teennagels.