Altijd goed, nooit meer wat anders. krijg vaak complimenten over mijn mooie nagels.
Behandeling door Maya•Kunstnagels opvullen
Ilona•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always happy.
Behandeling door Maya•Gellak manicure
Martina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly competent service and by far the best pedicure I have had so far (and I’ve been going for pedicures over two decades). Definitely recommend it and will be back
Behandeling door Arpine•Pedicure
Rhoda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima en prettig
Behandeling door Arpine•Pedicure
Vdw•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig bij Maya en je komt thuis met weer een prachtige set nagels voor de komende 3 a 4 weken!