Prettige salon, vriendelijke medewerkers en schone omgeving.
Behandeling door Arpine•Pedicure
Jessica•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top
Behandeling door Arpine•Wenkbrauwen - threaden
Charlotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en heel goede behandeling
Behandeling door Arpine•Pedicure
Lotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great treatment with a great master, pleasant atmosphere
Behandeling door Arpine•Laserontharen
Sofia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
na mijn french manicure van 4 weken geleden was het tijd voor een verse set. Dit keer glitter-Barbie-pink. Ze zien er weer fantastisch uit Maya, dank je wel! Hier ga ik weer heel wat complimenten over krijgen!