Was weer super gezellig en hartstikke tevreden met het resultaat â¤ī¸
Behandeling door ArpineâĸPedicure
Tessaâĸbijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!! Mooie nageltjes weer đ
Behandeling door ArpineâĸPedicure
Anneâĸbijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Maya is not only providing a good service, but her friendly way makes everybody welcome.
Behandeling door MayaâĸGellak manicure
Jacquelineâĸbijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prachtige nagels bij maya. Kom er al jaren en elke keer verzinnen we weer wat nieuws.. Nu heeft ze ook nog een eigen product lijn gelanceerd..helemaal top.