Zeer professioneel en zorgvuldig. Altijd fijne gesprekken, wat een goede afleiding is. Erg tevreden over de kwaliteit. Haren breken niet af, huid blijft intact en de techniek die Priscilla gebruikt, zorgt ervoor dat de hele pijnlijke stukken snel voorbij zijn voordat je iets merkt.
Sheila•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, ik voel altijd op mijn gemak en zeer ervaren
Andjinie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer supergoed geholpen ❤️
Cindy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een super ervaring
Tessa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was zoals altijd fijn om bij Pricilla te komen , want ze weet wat ze doet , en ze doet het snel maar zeer vakkundig. Kom vanuit Oostzaan graag bij haar , al een tijdje 👍👍