I just had a Brazilian wax and eyebrow waxing, and I am so happy with the results! My eyebrow are perfectly shaped, and the Brazilian has no pain.
Suryani•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super goed geholpen 🤩
Cindy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne ervaring ga me plezier terug
Behandeling door Priscilla•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tessa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Is always a pleasure to go , very kind ,nice atmosphere,clean.Very good service every time.
Silvia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd professionele en super fijne behandelingen! Ik ga elke keer met plezier naar Priscilla. Priscilla is ontzettend lief, attent en laat je helemaal thuis voelen. Daarnaast is ze enorm kundig met jaren aan ervaring. Elke keer meer dan tevreden!