Ik heb weer een hele fijne ervaring gehad, echt een aanrader!
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad, goede nazorg en tevreden met het resultaat!
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel tevreden over de service ☺️
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Priscilla weet je altijd op je gemak te stellen en is erg flexibel. Altijd een fijne afspraak.
Esmee•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer als een afspraak heb ben ik zenuwachtig omdat ik denk dat het pijn gaat doen, maar elke keer als ik kom word ik door deze lieve dame gerustgesteld & valt het elke x reuze mee! Ze werkt heel netjes, schoon en heeft geduld !