Het was weer reuze gezellig uiteraard. Lekker vlot klaar en ook nog goed gedaan! Thank you
Shereen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer te vreden!! Klantvriendelijk en super loef mens. Zou zeggen kom proberen
Hev.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al jaren bij Priscilla voor mijn wax behandelingen. Ze is snel en deskundig waardoor de behandeling zo voorbij vliegt. Daarnaast is haar salon hygiënisch, iets wat ik zeer belangrijk vind.