Ik kom nu bijna 9 jaar bij Simply Gorgeous. Af en toe voor een reinigingsbehandeling en elke 4 weken om mijn wenkbrauwen te verven en te harsen. Ik ben super tevreden met Esther. Bij Esther is er altijd persoonlijke aandacht en denkt met je mee en komt zonodig met goede adviezen. Esther is heel kundig in haar werk en neemt de tijd voor je die nodig is. Het is echt even tijd en ontspanning voor jezelf en Esther zorgt dat je hier optimaal van kan genieten en je ook kan nagenieten van het resultaat!
Brenda van Geet•bijna 9 jaar geleden
Vorige week een fantastische gezichtsbehandeling gehad door Esther. De greenpeel /kruidenpeeling. Hier voel je echt dat er wat gebeurd. Mijn huid is nu zo glad en schoon , echt een aanrader!
Ze is vakkundig en je voelt je gelijk op je gemak. Mijn nieuwe afspraak is gemaakt!
Leo•bijna 9 jaar geleden
Al jaren my favorite! Goede producten en eerlijk advies! Mijn huid is er veel beter op geworden door mijn bezoek aan Esther! Echt een aanrader
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen
Noëlle Suares•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne en vakkundige behandeling bij Simply Gorguous! Heerlijk.....ik kijk alweer uit naar de volgende keer!
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen
Erna•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik goed en snel
Goede service
Kon niet beter
Behandeling door Esther•Wimpers en/of wenkbrauwen verven