Een goede behandeling waarbij Esther echt grondig te werk gaat, zodat je gezicht echt schoon is. En daarna een heerlijke ontspannende massage van schouders, nek en gezicht, terwijl het laatste masker intrekt.
Behandeling door Esther•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Tamara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Esther is een topper. Ze is deskundig, lief, vriendelijk en geeft de beste gezichtsmassage! Kortom, gewoon naar Esther gaan❤️
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen
Elly•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Esther is een vakkundige schoonheidsspecialiste! Zeker aan te raden!
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, Esther neemt de tijd en is zeer professioneel, ik kan niet anders dan het aanraden om bij haar langs te gaan!
Behandeling door Esther•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mark•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke salon. Goede behandeling. Ze dringt je niet tot kopen toe.(Kopen mag natuurlijk altijd.) Houdt rekening met allergiemelding. Je behandeling begint op de afgesproken tijd. En dit is voor mij geen eenmalig bezoek, want ik bezoek deze salon al jaren en dat zal ik zeer zeker blijven doen. Ik moet er wel een stukje voor fietsen, maar ik kom er graag en maak meteen een vervolgafspraak.