Mo is de beste kapper die ik tot nu toe heb gehad. Blijf speciaal wachten, totdat hij klaar is met een andere klant
Styling door Rahma•Mannen knippen
Ricardo•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect haircut
Styling door Rahma•Mannen knippen
max•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was heel tevreden!
Styling door Hassan 2•Kleuren - volledig
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom nu al een tijd bij Sipan Style en elke keer is het een gezellig en fijn kappersbezoek! Bakje koffie er bij en zeer vakkundig geknipt worden door Hassan.
Styling door hassan•Mannen knippen
Bart•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Is leuk atmosfeer , schoon met professionele kappers