De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
3767 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik heb m'n gewenste stijl gekeregen, ben er zeker tevreden over!
Relaxte sfeer, goed knipwerk en leuk contact
Super vriendelijk en gastvrij ontvangen. Anna stelt je op je gemak. Wenkbrauwen zijn superstraks gethread/geëpileerd. Even wennen, maar wel heel mooi. Wenkbrauwen worden van tevoren gedesinfecteerd, maar niet nadat de behandeling klaar was - dat is het enige wat ik graag nog had gehad. Maar verder super blij!
Very nice haircut!
❤️❤️❤️