Ik heb m'n gewenste stijl gekeregen, ben er zeker tevreden over!
Styling door hassan•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Relaxte sfeer, goed knipwerk en leuk contact
Styling door Hassan 2•Mannen knippen
Mark•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en gastvrij ontvangen. Anna stelt je op je gemak. Wenkbrauwen zijn superstraks gethread/geëpileerd. Even wennen, maar wel heel mooi. Wenkbrauwen worden van tevoren gedesinfecteerd, maar niet nadat de behandeling klaar was - dat is het enige wat ik graag nog had gehad. Maar verder super blij!