De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
3767 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ben nu 2x bij Sipan geweest. 1x door Hassan gekapt, de tweede keer door Mo. Over allebei supertevreden. Vriendelijk en ervaren. Aanrader deze salon.
Fijne kapperszaak waar ik altijd vriendelijk geholpen word en goed geknipt naar buiten kom :)
Altijd top!
Lekker vlotte behandeling.
Hanim had me geholpen wenkbrauw threading en haren geknipt, het was super! Ze deed het super goed en met veel zorg geholpen.