De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
3766 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Helemaal tevreden!
Helaas een zeer slecht uitgevoerde Bayalage. (complete ontkleuring met warme aanzet en eigen haarkleur nergens meer te bekennen) De salon heeft meer dan 14 dagen de tijd gehad om te reageren op mijn situatie/klacht of om met een oplossing te komen maar helaas, behalve 1 onbeantwoord telefoontje geen reactie. Daarom ook deze recentie,
..
Al vanaf het begin vaste klant. Je wordt hier goed geholpen door toffe kerels en dame. Het is hier altijd gezellig, je voelt je welkom en je wordt goed verzorgd. En dat allemaal voor een lage prijs!
Mijn ervaring was erg goed mijn stylist was niet Anna maar Mo. Ik ben er goed geholpen door Mo