Helaas een zeer slecht uitgevoerde Bayalage. (complete ontkleuring met warme aanzet en eigen haarkleur nergens meer te bekennen)
De salon heeft meer dan 14 dagen de tijd gehad om te reageren op mijn situatie/klacht of om met een oplossing te komen maar helaas, behalve 1 onbeantwoord telefoontje geen reactie. Daarom ook deze recentie,
Styling door hassan•Balayage
Jane•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
..
Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al vanaf het begin vaste klant. Je wordt hier goed geholpen door toffe kerels en dame. Het is hier altijd gezellig, je voelt je welkom en je wordt goed verzorgd. En dat allemaal voor een lage prijs!
Styling door hassan•Mannen knippen
Stan•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring was erg goed mijn stylist was niet Anna maar Mo. Ik ben er goed geholpen door Mo