Ik kom hier al jaren en daar is een reden voor, echt een geweldige kapper! Dankjewel Hassan met hoe je je kappers opleid tot jouzelfde standaard! Let alleen wel even op jullie mondkapjes ;)
Mannen knippen
Orfeas•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne salon
Behandeling door hassan•
Vrouwen knippenToon alles…
Rian•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geregeld en gastvrij, vriendelijk
Styling door hassan•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling is erg prettig, het werk is erg goed gedaan, de ontvangst is erg warm en goed