De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
3766 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zoals altijd weer super geknipt bij Sipan.
Goede kapper saloon. Met aardig efficiënte mensen
Eerste dag dat ze weer open waren geknipt, aardige mensen
Ben gewoon pissig dat je wordt binnengehaald met een prijs van €22,40 en vervolgens €25 moet betalen. Het knippen is ontzettend amateuristisch gedaan. In de auto kwam ik er pas achter dat rechts langer was dan links. Linksachter langer dan rechtsachter. Dame naast mij vroeg om een nieuw kapsel dat past bij haar gezicht. Nou je moest de kapper zn reactie zien. Helemaal ontregeld en moeilijk doen omdat de skills en creativiteit ver te zoeken valt. Eerste keer en nooit meer!!! Geen aanrader!!!
Super snel en gastvrij . Leuke vibe