slechtste kapsel dat ik ooit heb gehad in de afgelopen 10 jaar. vriendelijke service maar zinloos als de eindresultaten absoluut verschrikkelijk waren
Styling door Rahma•Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wenkbrauwen gedaan bij Anna. Ze zien er weer mooi uit! Erg vriendelijk en deskundig. Zeker een aanrader!
Behandeling door hassan•Wenkbrauwen - threaden
Suzanne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
5 minuten van tevoren geboekt en kon gelijk terecht. Ondanks dat ik alleen had betaald voor snel knippen werd mn haar volledig in model gebracht wat erg fijn was. Een aanrader :).