Gezicht Threading laten doen voor de vakantie , 21 mei,
Niet tevreden,zaten nog veel haartjes
Voelde me niet prettig vooral als de zon op je gezicht schijnt
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Nel•19 dagen geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ervaring bij Sis Salon! 🌸
Mijn wenkbrauwen zijn prachtig gedaan; precies zoals ik hoopte. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en er werd met veel aandacht en precisie gewerkt. Het resultaat is mooi, natuurlijk en perfect passend bij mijn gezicht.
Daarnaast is de sfeer in de salon warm en ontspannen. Je voelt je direct welkom en op je gemak. Professioneel, vriendelijk en met oog voor detail. Echt een aanrader!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Jacqueline•19 dagen geleden
Geverifieerde review
Fijne salon 🤗, met een warme ontvangst en professionele service. Er wordt met aandacht gewerkt en het resultaat mag er zijn. Superrr tevreden! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🌸🌺
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Jacqueline•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk, professioneel en goede uitleg gegeven. Ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Reeta•
Gezicht threadenToon alles…
Angelique•22 dagen geleden
Geverifieerde review
I trust them with my brows. the place is neat and hygenic