Behandeling door Reeta•Facials / Gezichtsbehandelingen
Rahaf•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
N.v.t
Behandeling door Reeta•
Gezicht threadenToon alles…
S•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en vakkundig!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Louise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een goed behandeling , vriendelijke personeel.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Natasa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben altijd bang als ik ergens nieuw kom voor mijn wenkbrauwen. Een maand geleden geweest en zeeer tevreden! Afgelopen zaterdag weer geweest maar nu bij iemand anders en de zussen werken allebei echt heel fijn en met een blij gevoel de salon verlaten!