Ik kom al jaren bij deze salon bij Reeta. Zij is een super aardige vakkundige vrouw, ik ben altijd super blij met mijn wenkbrauwen. Reeta weet t altijd weer goed te stylen en neemt haar tijd voor de behandeling “Reeta ontzettend bedankt.
Tot over een paar weken. See you soon.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Sandra w•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
top!!
Behandeling door Reeta•
Gezicht threadenToon alles…
Saraswati•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
#1 salon for me!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Jaskamal•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service, aardige personeel
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
A.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke dames, doen hun werk goed.
Bij vragen ken je ze altijd stellen