This is my third time visiting Sis beauty, I really like their service. They are really good with their work. I will highly recommend this salon.
Behandeling door Reeta•
Gezicht threadenToon alles…
Bhavana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes en mooi
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Larissa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always happy with the results at Sis Beauty. Both sisters are very welcoming and professional.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Ana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd lief en zorgzaam ze letten altijd op wat je wilt en respecteren het!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Beyza•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Sis beauty & wellness voor mijn wenkbrauwen en ik stap letterlijk altijd tevreden de deur uit. De dames werken super hard en zijn heel klantvriendelijk. Zou niet weten wat ik zonder hen zou moeten.