Ik doe hier al langer dan een jaar mijn wenkbrauwen en nooit ontevreden geweest. Ze weet altijd mijn wenkbrauwen geweldig te epileren.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Maria•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk personeel en werkt lekker snel!
Behandeling door Reeta•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne beautysalon. Ze nemen goed de tijd voor je en mijn wenkbrauwen zien er altijd prachtig uit als ik er vandaan kom. De 2 dames zijn ook heel vriendelijk.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Daphne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professionele behandeling in ontspannen sfeer
Behandeling door Reeta•Facials / Gezichtsbehandelingen