Charlotte is een gastvrouw op en top. Ze stelt je altijd op je gemak. Is zeer vakkundig, efficiënt. Ik voel me altijd weer als herboren als de behandeling klaar is....met weemoed neem ik weer afscheid nadat ik natuurlijk weer een nieuwe afspraak heb ingepland.
Behandeling door Charlotte•Facials / Gezichtsbehandelingen
Brigit•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Behandeling door Charlotte•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Irine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje om een afspraak te hebben bij Charlotte.
Mooi natuurlijk verzorgd weer terug naar huis.
Behandeling door Charlotte•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Charlotte is een zeer kundige vrouw. Daarnaast heel erg aardig, werkt heel erg hygiënisch. Aanrader
Behandeling door Charlotte•Facials / Gezichtsbehandelingen