Hele kundige en vooral geduldige dames. Denken graag met je mee. De beste salon in Rotterdam centrum voor biab!
Behandeling door Nazgol •Builder gel manicure
Suzan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon! En vriendelijk geholpen!
Behandeling door Fatima •Wimperextensions verwijderen
Mari•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mn mooie nagels! Tot de volgende keer xx
Behandeling door Nazgol •Gellak manicure
Romy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional ,very happy whit my nails and lash lift!
Behandeling door Fatima •Wimperextensions verwijderen
Shakila•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd fijn om langs te komen. Goede sfeer en alleen lieve, getalenteerde dames die hier werken. Sinds de eerste keer dat ik hier ben geweest, laat ik mijn nagels nergens anders meer doen. Ik ben altijd tevreden en blij met het resultaat!👌
Behandeling door Fatima •Wimperextensions verwijderen