- Heel aardig personeel!
- schoon
- erg blij met mijn nagels: Biab met french :)
Behandeling door Fatima •Manicure
nina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
First time I went I was so happy.. second time they called me on the day and asked me to come at a different time than my appointment, it took 1hr45min to do my nails, and they were messy and lumpy, lifting within a week. very disappointed.
Lucie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw en de nagels zijn mooi!
Behandeling door Maryam •Gelnagels
An•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb hier 2 keer mijn wenkbrauwen laten doen met touw en harsen. Beide heb ik een fijne ervaring gehad dank jullie wel!