Heel blij met mijn wenkbrauwen! Er werd geluisterd naar hoe ik het wilde en het resultaat is super mooi. Wordt schoon gewerkt en Naz is super lief.
Behandeling door Nazgol •Wenkbrauwen harsen
Mardjan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zou dit salon aanraden aan iedereen die op zoek is naar een plek waar je in rust je nagels kunt laten doen. Het is ruim, schoon en het aanbod aan kleurtjes is ruim. De dames doen hun werk met liefde en dat zag ik terug aan mijn nagels.
Behandeling door Maryam •
ManicureToon alles…
Manna•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect zoals altijd 👌😍
Behandeling door Fatima •Wimperextensions verwijderen