Niet hoeven wachten, netjes wat drinken aangeboden gekregen en super geholpen! 🥰 Blij met mijn nieuwe wimpers.
M.K.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Is my favorite place.
S.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag bij een startende pedicure geweest. Zeer vriendelijk geholpen. Ze legde uit wat ze ging doen, was voorzichtig wat ik erg prettig vind.
Mijn voetjes zijn heerlijk verwend
B.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga altijd weer blij weg. Mooie locatie, goede sfeer en mooie nagels😍