Jennifer je was weer geweldig vrouw! Ben weer helemaal blij met mijn mooie wimpers! Echt petje af! Tot snel weer!
Liefs, Laura
L.D.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Ik had m’n afspraak gemist… maar jullie zijn altijd chill en creatief en kon nog even tussendoor! Heel fijn is dat !! Ondanks dat het m’n eigen fout was. Echt enorme service vind ik dat!
M.B.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppertjes!
A.B.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij met mijn wimpers door Pris! Gezellige en nette salon met veel gezelligheid. Echte aanrader!
E.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij als ik bij Angela geweest ben. Gezellig en een echte vakvrouw💕