Wat een ontzettend mooie salon!! Prachtig ingericht! Heel stijlvol en schoon! Echt een wellness belevenis. Frank is heel kundig, aardig en gewoon een heel prettig persoon. Hij heeft me goed geïnformeerd over de behandeling en deze ook uitmuntend uitgevoerd! Ik kom hier zeker nog eens terug!
Behandeling door Frank•Wimper permanent
Maja•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie salon op een prachtige plek. Goede hygiëne en zeer vriendelijk personeel. Frank heeft bij mij de wimperlift gedaan. Het is onwijs mooi geworden! Dankjewel! Ik kom zeker terug!
Behandeling door Frank•Wimper permanent
Maaike•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great as always :)
Behandeling door Frank•Kunstnagels opvullen
Kinga•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer wimperlifting, en ik ben heel erg blij met het resultaat! Ik voelde me hartstikke welkom en op m'n gemak, en het is prachtig geworden!
Behandeling door Frank•Wimper permanent
Marte•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Frank heeft een wimperlift gedaan bij mij. Hele sfeervolle salon en Frank is ook onwijs lief en meedenkend. Het resultaat mag er ook wezen!