De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
680 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Jitske maakt mijn nagels erg mooi en het is altijd erg gezellig
Leuke sfeer,lekker gemoedelijk Vriendelijk personeel Erg goed geholpen Een aanrader!
Hartstikke mooie nieuwe wenkies weer. Blij mee!
Sjoerd heeft t weer top gedaan. En altijd is het gezellig.
Altijd een fijne ervaring bij Sjoerd. Hij neemt de tijd, stelt je op je gemak en levert topkwaliteit. Absoluut een beautysalon waar ik graag terugkom.
10
1
10
11
12
115
12