Wat een LIEFDE en passie voor t vak. Echte verwennerij.
Ik ben helemaal in de watten gelegd en liep op wolkjes de deur uit….
Ella•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jitske heeft heel goed werk verricht, ik ben erg blij. Ze is heel kundig, superlief en behulpzaam.
Judy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gabi is fantastisch. Ik ben weer blij met mijn wenkbrauwen. Goede energie heeft ze. Ik kom graag bij haar.
Marianne•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jitske was really professional - one of the best brow shaping and tinting treatments I’ve had in the Netherlands…looks great even 3 days later. Will definitely become a regular :)
Behandeling door Jitske•HD Wenkbrauwen
Nadia•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great experience, in love with my nails! Thank you Britt!