Zoals altijd: professioneel en onderhoudend tegelijkertijd ❗️
Ingrid•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Op woensdag appte ik voor een nail repair afspraak, vrijdag middag kon ik al terecht! Superfijn dat ik zo snel terecht kon en mijn nagels weer on point zijn!!
Noor•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel fijn geholpen door Gabi; ze stelt je echt op je gemak. En heel blij met het resultaat; vooral de wenkbrauwen heel mooi gedaan!
Myrtle •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was wederom een prettige afspraak, Sjoerd stelt mij op m’n gemak en geeft mij positieve energie waardoor ik uitkijk naar m’n volgende afspraak! Tevens ben ik ontzettend blij met mijn PMU! Echt een aanrader!
Marit •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very happy with my nails, there were all shades you can ask for 😍