Sjoerd is de beste!! Je komt altijd in een warm bad terecht ☺️ en het resultaat is amazing!!
Judith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zo’n verwennerij….heerlijk!
Mayra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gabi is heel aardig en prettig, zorgt er echt voor dat je je welkom voelt en verzorgt je goed! Ik doe vaak wimperpermanent en/of wimpers verven bij haar en ben altijd heel blij ermee!
Marthe •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Iedereen is super lief, de behandeling super en het resultaat is fantastisch
Wimperlifting
Linda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijn , mooi resultaat, en ontspannen behandeling doordat Sjoerd zo ontspannen, warm en liefdevol is