Frank en Sjoerd zijn toppers! Mooie voetjes en wenkbrauwen ❤️
Debbie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo blij dat ik mooie wenkbrauwen heb door permanente make-up dat doet sjoerd heel mooi en vakkundig ik zou iedereen sjoerd aanraden
Nancy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top behandeling en heel fijne salon!
HD Wenkbrauwen
Mayra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat kan ik meer zeggen dat ik genoten heb van het onderlinge teamwerk tussen Sjoerd en Carmen. Ik voelde me direct bij jullie thuis! Wat ben ik blij met jullie adviezen en hulp. Ik kom graag nog eens terug voor het lijntje onder mijn ogen. Sjoerd Vis kan ik absoluut aanraden aan iedereen die graag door professionals mooi gemaakt wordt. Persoonlijke benadering en volop aandacht voor details. Heel erg veel dank voor het prachtige resultaat. Tot ziens en groet uit Friesland!