Heerlijke facial door Gabi. Echt in de watten gelegd!
Michelle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met het resultaat van de permanente make-up voor wenkbrauwen en eyeliner. Ziet er heel natuurlijk uit wat ik ook wilde.
Annelies•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Niets alles was Top!
Jose•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie salon met een prettige sfeer. Heel vriendelijk en gastvrij ontvangen door Gaby en haar collega’s. Hele fijne behandeling gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Dank!
Maud•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sjoerd, geweldig hoe je mij verschillende stylen wenkbrauwen op mijn gezicht liet zien waardoor ik beter kon kiezen wat bij mij past. Door je vriendelijke benadering voelde ik me direct thuis.
Dank je wel voor het terug geven van mijn gezicht!
Liefs, Saskia