Ik voel me altijd welkom, de sfeer is ongedwongen en toch met een exclusief karakter. De humor spat er vanaf en de behandelingen zijn altijd van hoge kwaliteit. Piekfijne nagels en handen, fijne adviezen, schitterende verzorgde wenkbrauwen en een schoonheidsbehandeling waar niet alleen je huid maar ook je hele wezen een ontspanning ervaart. Kortom ik ben en blijf fan ❤️
Angelique •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I wouldn’t go anywhere else!!!
Luc•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig en welkom gevoel. Buiten de uiterst professionele behandeling natuurlijk!
Kimberley•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super geholpen!!Personeel erg vriendelijk !!
Ute•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gezellig, goed geïnformeerd en super blij met het resultaat!