Ik vond de service geweldig. De salon is prachtig qua interieur, en er worden alleen maar A-merk producten gebruikt, zoals die van OPI en The Gel Bottle. Carmen heeft mijn nagels prachtig gedaan, en was erg vriendelijk. Ik was op zoek naar een nieuwe salon die gedetailleerd te werk gaat, en deze heb ik gevonden. Hierbij een tevreden klant die zeker vaker zal komen.
Kunstnagels of nagellak verwijderenToon alles…
Johanna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Frank is altijd goed :)
phylicia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd een feest als je bij Sjoerd Vis bent geweest ..
Top sfeer en een top team