De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
681 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik vond de service geweldig. De salon is prachtig qua interieur, en er worden alleen maar A-merk producten gebruikt, zoals die van OPI en The Gel Bottle. Carmen heeft mijn nagels prachtig gedaan, en was erg vriendelijk. Ik was op zoek naar een nieuwe salon die gedetailleerd te werk gaat, en deze heb ik gevonden. Hierbij een tevreden klant die zeker vaker zal komen.
Toon reactie salon...
Frank is altijd goed :)
Toon reactie salon...
Altijd een feest als je bij Sjoerd Vis bent geweest .. Top sfeer en een top team
Toon reactie salon...
Oh my goodness, my nails have been transformed!!
Altijd fijne sfeer en hoge kwaliteit!
Toon reactie salon...
76
1
76
77
78
115
78