Warme ontvangst, professionele behandelingen en supermooie nagels. Bedankt, Frank!
Sophie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd ging ik vandaag weer met een glimlach de deur uit.. Frank weet altijd wat mijn nageltjes willen, zelfs als ik het zelf even niet weet ;) Sjoerd is de enige die mijn wenkbrauwen mag aanraken en na 2jr zit mn permanent eyeliner nog steeds super strak.. Sjoerd en Frank you guys are the sweetest and most talented beauticians
Rihana •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gabi, Frank en Sjoerd zijn toppers!
Debbie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd GEWELDIG.
Vera•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne salon, met een gezellige sfeer! Gabi heeft me super geholpen, uitleg gegeven en me stralend op vakantie gestuurd!